tiistai 1. heinäkuuta 2014

Isoja, jännittäviä, pelottavia muutoksia

Tänään varmistui allekirjoittaneen opiskelupaikka, joten syyskuussa tää lähtee lappilaistumaan ja opiskelemaan liikunnanohjausta Rovaniemelle lapin ammattikorkeaan. Mä en tiedä pitäiskö itkee vai nauraa. Ala on just sitä mitä haluan, mutta Ouluun jää niin paljon kaikkea mitä jään kaipaamaan. Mikä pahinta, pojat tulee jäämään varsinaisesti mun vanhempien luokse koska ovat ikänsä täällä asuneet ja vaihto kaupunkielämään ja reippaasti pienempään asuntoon ei ehkä ole se paras mahdollinen vaihtoehto koirille, jotka ovat tottuneet siihen että on hehtaaria missä saa vapaasti juoksennella. Aina kun pojat mulle mukaan Roihin annetaan niin tottakai ne sinne aina silloin otan, varmaan aika useastikin, enhän mä nyt osaa enää kokonaan ilman koiria olla. 

Nyt alkaakin  armoton asunnonhaku ja laitetaan opiskeluasiat kuntoon ennen syksyn tuloa! Ai että mä oon innoissani :) Tietysti Jyväskylä olisi mua paikkakuntana houkutellut enemmän mutta sieltä ei vihreää valoa näytetty joten katsotaan sinne lähtöä 3 vuoden päästä uudelleen.

Tavallaan pelottavaa hypätä aivan uuteen, uudelle paikkakunnalle, omaan asuntoon...mutta toisaalta niin jännittävää etten malta odottaa syksyä. Paljon on erilaisia tunnetiloja pyörinyt tänään päässä mutta kyllä tästä lähtee asiat rullaamaan oikeaan suuntaan.

2 kommenttia: