sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Elle

Terävimmät stalkkerit ovat varmaan jo huomanneetkin blogiin ilmestyneen uuden sivun ja muutaman pentukuvan. Oi kyllä, pitkäaikaisesta haaveesta, vuoden kestäneestä "the pentu"-projektista tuli vihdoin totta. Jasu ja Luka saavat kiittää onneaan, sillä astetta täräkämpi pikkusisko muutti lauantaina Rovaniemelle ja näin ollen Jasu saa pitää häntäkarvansa ja Luka hermonsa, vaikka pojat käyvätkin usein mun luona ja minä Oulussa ja pentu siinä mukana.


Virallisemmin terminaattorimme on Bluemeadow's Quizzing For Fun ja kutsumanimessä päädyimme saamelaisittain Elleen. Joku varmaan ihmettelee, miten tälle henkeen ja vereen trikki-/merleihmiselle onkin nyt päätynyt soopeli, ei varmaan ihan vahingossa kuitenkaan. Mielen muutti yksinkertaisesti Ellen emä, Neela, johon ihastuin heti ensisilmäyksellä kun pääsin livenä näkemään. No words needed! 

Kyllä meikäläisellä on semmonen kutina tästä pikkuotuksesta, että aikamoinen helmi on nyt osunut kohdalle. Söpön ulkokuoren ei saa antaa hämätä, sillä jo yhden päivän perusteella pystyn sanomaan, etten todellakaan tule pääsemään tämän pikkuneidin kanssa yhtä helpolla kuin aikoinaan Jasun ja Lukan. Nyt me nautiskellaan kaikin siemauksin pentuarjesta ja tätähän mä tarkoitin niillä loppuvuoden hieman erilaisilla suunnitelmilla, mistä pari viikkoa sitten ehdin jo vihjaamaan ;) Mulla alkoikin sopivasti opiskeluhommissa varsin helppo jakso, joten aikaa pennulle löytyy vaikka muille jakaa, varsinkin mun kuukauden pituisella joululomalla, kyllä kelpaa!



Ei mulla muuta ku että mie oon täysin myyty tälle pikkumonsterille ja suuret kiitokset Kirsille ja Jassulle tästä the pennusta!
kuvat: Jasmine Rautapuro

8 kommenttia:

  1. Ihastelin tätä jo facebookin puolella, niin sievä penne ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elle on kyllä varsin suloinen ja ihanan täräkkä pieni :)

      Poista
  2. Oi, kuinka suloinen pentu. Paljon onnea!

    VastaaPoista
  3. Onnittelut pennusta, on suloinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Vähän suunnitelmat muuttui lopulta yhdistelmän suhteen mutta löytyihän se oikea sitten lopulta :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos Laura, vuoden pennunetsinnän jälkeen soopeliin päätyminen yllätti kyllä itsenikin :D

      Poista